19.01.2021

19.01.2021

Hyvää uutta vuotta, ystävät, koska niitä te olette! :)

Ostin muutama päivä sitten Jiggery-Pokery Retrospective ReFill -soitinpaketin Reasoniin, koska minulle oli suositeltu vintage-soittimia. Olen nyt kovasti pettynyt, sillä soundit eivät ole niin hyvät kuin toivoisi. Sain silti jonkinlaista musiikkia niilläkin aikaiseksi. Olen aikaisemmin ostanut VST-instrumentit AIR Music Tech­no­logy Xpand!2 ja AIR Music Tech­no­logy Hybrid 2020 ja niihin olen tyytyväinen. Hintaa itse asiassa Hybridillä on Thomann-verkkokaupassa tällä hetkellä vain 3,90 euroa, joten kannattaa ostaa se heti, jos säveltäminen kiinnostaa ja omistat jonkin sopivan musiikinteko-ohjelman. Xpand!2:lla on hintaa 49 euroa. Sekään ei mielestäni ole kova hinta, koska soittimia on paljon ja ne ovat laadukkaita. En ole paljon muita soittimia viime aikoina käyttänytkään! Olen tutkinut netistä myös paljon uusia kivoja soittimia itselleni, mutta tarpeeksi halpoja on vaikea löytää. Jos tiedät jotain hyviä VST-instrumentteja niin kerro!

Ostin muuten Nintendo Game & Watch: Super Mario Bros -pelikonsolin itselleni jouluksi. Kiva vehje! Aina silloin tällöin tulee pelattua Super Mario Bros 1:tä ja toivoakseni kehityn pelaajana kaiken aikaa. Olen siis pelissä aika huono, parhaimmillani suunnilleen puoleenväliin olen päässyt. Kakkosta en ole halunnut pelata, koska kehuvat sitä haastavaksi. Ostin myös Donkey Kong Country -pelin Game Boy Colorille. Peli vaikuttaa ihan mahtavalta, mutta olen ehtinyt vain pari kertaa kokeilla.

Tänään oli aikomuksenani pelata jotain. Ehkä Super Nintendoa tai Pleikkaria. Ja jatkaa Miika Nousiaisen Pintaremontti-kirjan lukemista.

Musiikkiani voi käydä kuuntelemassa osoitteessa https://soundcloud.com/user-116677319.

Join muuten tänään glögiä!

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita